lørdag 5. desember 2009

Ripping tha waves

Kenguru va ganske saa godt d. Ikkje den beste biffen eg har hatt, men d var vel kanskje paa grunn av kokkenes evne t aa oversteke kjoettet :) Hang hos Cathrin til soendag (for snart en uke siden). Hadde en dagstur til Brisbane med Anders og to dansker paa loerdagen. Fin, men ikke saerlig spennende by. Alt her er veldig fint, rent og nytt... altsaa ganske kjedelig. Dukker opp noe stilig arkitektur innimellom, men er lite karakter og sjarm. Overgangen fra hektiske Thailand til straight og plain Australia var litt stoerre enn eg hadde sett for meg.

Paa soendagen drog eg videre soer til Byron Bay. Det var en koselig by/tettsted med en hovedgate med smaa butikker og spiseplassr. Og saa er det stort sett backpackere som henger der, saa stemningen er ganske rolig. Drog videre soerover med MojoSurf mandags morgen - fem dagers surfeskole. Var ein gjeng paa 14 stk som drog sammen mot Sydney. Lett blanding av tyskere, canadere og briter - snaal men herlig gjeng. Drog 3 timer soerover til Arrawarra hvor Mojo har en surfecamp. Var her til onsdag, saa kjoerte vi nye 3 timer soerover til Coffs Harbour, og var der til fredag. Har surfet to ganger til dagen i 5 dager naa, og har ingen foelelser i armene! Men d var UTROLI kjekt! Fikk ganske greit roen til slutt ogsaa. Paa torsdagen tok instruktoeren min ut for aa fange en av de store boelgene. Og jeg sto! Heilt inn paa strandaa! Var verdt heile turen :)

Kom t Sydney i gaar ca kl. 17. Bor paa et kjempefint hostell midt i byen. Tok det ganske rolig i gaar og la meg tidli, ettersom me hade vaert oppe kl. 5 og surfa om morgningen. Saa naa ska eg begynne aa oreientere meg i Sydney. Har funnet fram joggeskoene og kart :)
Drar til Marie i Perth paa onsdag - HURRA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar